بزرگداشت روز استاد

استان گلستان
بزرگداشت روز استاد

بزرگداشت روز استاد

پیام تبریک سازمان بسیج اساتید استان گلستان به مناسبت بزرگداشت مقام استاد

به نام خداوند جان و خرد
«مَنْ وَقرَ عالِماً فقدْ وَقرَ ربَّه»
(هرکس دانشمندی را گرامی بدارد، بی‌گمان پروردگارش را گرامی داشته است.) امام علی (ع)
معلّمی نماد شکوه و عظمت انسان‌های پاک‌باخته‌ای است که در طول تاریخ در عرصه‌ی تعلیم و تربیت، زیباترین نشانه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته‌اند. بر اساس آموزه‌های دینی ما، آموزش، عبادتی است ارزشمند و امانتی است گران‌بها از سوی خداوند متعال در دستان توانمند اساتید و معلمان، تا توانایی اندیشیدن را در انسان‌ها تقویت بخشند.
بی‌شک، پایه و اساس پیشرفت و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش نسل ِ آینده‌ساز جوان است ؛ و با عنایت به نقش محوری و اساسی اساتید در تربیت نسل جوان و افزایش دانش و فرهنگ در جامعه، باید در نظر داشت که پاسداشت مقام آنان، پاسداشت جامعه است.
با درود به روان پاک استاد شهید مرتضی مطهری، هفته بزرگداشت مقام شامخ معلّم و استاد را خدمت همه اساتید معزّز استان گلستان به ویژه همکارانِ فرزانه‌ مان در سازمان بسیج اساتید، تبریک و تهنیت عرض نموده، امیداست بتوانیم با همکاری اساتید بسیجی دانشگاه های استان و بهره‌گیری از اراده استوار، تلاش جهادی و هدفمند شما خوبان، جایگاه نهضت استادی را در رشد و پیشرفت کشور، در سالی که به نام « تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» مزیّن شده، ارتقاء بخشیده و موجبات سرافرازی و آبادانی بیشتر کشور عزیزمان را فراهم سازیم.

🇮🇷روابط عمومی بسیج اساتید استان گلستان🇮🇷

آدرس سایت سازمان
🌍 http://Golestan.basijasatid.ir

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.