مراسم بزرگداشت شهید دکتر فخری زاده در گلزار تپه نورالشهدا گرگان

استان گلستان
مراسم بزرگداشت شهید دکتر فخری زاده در گلزار تپه نورالشهدا گرگان

مراسم بزرگداشت شهید دکتر فخری زاده در گلزار تپه نورالشهدا گرگان

گرامیداشت شهید محسن فخری‌زاده دانشمند فقید صنعت دفاعی کشور از سوی دانشجویان، اساتید و طلاب بسیجی استان گلستان در گرگان برگزار شد.

در این مراسم که امروز سه شنبه در گلزار شهدای گمنام نورالشهدای گرگان با رعایت ضوابط بهداشتی برگزار شد، جمعی از دانشجویان، طلاب، اساتید حوزه و دانشگاه و گروه‌های مختلف مردمی حضور داشتند.
مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های گلستان با یادآوری حوادث اخیر کشور  بویژه ترور شهید فخری زاده گفت: دشمنی معاندان از اوایل انقلاب با هدف زدن اصل ریشه نظام و حتی اسلام وجود داشته و در آینده نیز این روند ادامه‌دار خواهد بود.
حجت‌الاسلام حسن‌علی مازندرانی اظهار داشت: در شرایطی که دشمن سعی دارد اختلاف و چند گروهی در کشور ایجاد کند تا وحدت و همدلی را از بین ببرد، نباید با بیان مسائل مختلف جامعه را ملتهب کرد.
وی اضافه کرد: یکپارچگی مردم و تبعیت از رهبری، دشمن شناسی و شناخت عناصر نفوذ و برخورد با عاملان و آمران شهادت دانشمند شهید فخری‌زاده و ادامه راه شهدا از جمله راه‌های انتقام گیری از فرودگاه بغداد تا آبسرد است.
در این مراسم که یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت مرثیه سرایی کرد؛ بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان در محکومیت ترور، حفظ و تقویت روحیه انقلابی، ضرورت کاهش همکاری با آژانس بین المللی اتمی و انتقام خون شهید فخری زاده قرائت شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.