نشست وبیناری استانی با موضوع هم افزایی جامعه دانشگاهی با دولت سیزدهم

استان گلستان
نشست وبیناری استانی با موضوع هم افزایی جامعه دانشگاهی با دولت سیزدهم

نشست وبیناری استانی با موضوع هم افزایی جامعه دانشگاهی با دولت سیزدهم

هم افزایی جامعه دانشگاهی با دولت سیزدهم

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان گلستان، به همت سازمان بسیج اساتید استان گلستان و کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول نشست مجازی با  حضوروحید آرایی معاون پژوهش و فناوری بسیج اساتید کشور یکشنبه 24 مرداد ۱۴۰۰ در ساعت 21 از طریق سامانه مجازی برگزارگردید.

در این نشست وحید آرائی راهکارهای هم افزایی جامعه دانشگاهی با دولت سیزدهم (دولت مردمی، ایران قوی) را تشریح کرد.

معاون پژوهش و فناوری بسیج اساتید کشور تاکید کردند اساتید بسیجی و نهضت استادی باید با تاسی از سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) والگو برداری از قیام ایشان که بر پایه امر به معروف و نهی از منکر بوده، به دنبال نهی مسئولین و مدیران و جلوگیری از انحراف  وعدول آنها از اهداف انقلاب باشند و همواره در راستای امربه بهره مندی از ظرفیت ها و پتانسیل ها و و ارائه راهکارهای تخصصی در راستای حل مشکلات کشوربا تعامل با دستگاه های اجرایی، پیشگام باشند.
در ادامه ، حاضرین درجلسه  به تشریح دیدگاه ها ودغدغه های خود پرداخته و پیشنهاداتی را در جهت تقویت این حوزه مهم  ارائه  نمودند.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.