شناخت اندیشه های دفاعی حضرت آقا نقش موثری در جهاد تبیین در سطوح مختلف جامعه خواهد داشت*

استان گلستان
رئیس شورای راهبردی همایش تبیین اندیشه های دفاعی حضرت آقا

شناخت اندیشه های دفاعی حضرت آقا نقش موثری در جهاد تبیین در سطوح مختلف جامعه خواهد داشت*

همایش استانی

 

🔷به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان گلستان در این نشست دکتر مقصودلو رئیس شورای راهبردی همایش به جزییات محورهای همایش پرداختند و ابراز نمودند این همایش مختص به یک سازمان و یا یک نهاد نمی باشد و کلیه بخش های نظام در تبیین اندیشه های حضرت آقا مکلف هستند.
🔶ایشان در ادامه فرمودند شناختن اندیشه های دفاعی حضرت آقا می تواند نقش موثری در جهاد تبیین در سطوح مختلف جامعه داشته باشد. 

🔷دکتر مقصودلو با تجربه برگزاری چندین همایش ملی ابراز نمودند این همایش بزرگترین همایشی خواهد بود که در سطح کشور برگزار خواهد شد. 

 🔶رییس شورای راهبردی این همایش افزودند تهیه یک سند ملی و سیاست کلی می تواند از خروجی های این همایش باشد که یک الگوی رفتاری مناسب برای تمام وزارت خانه ها خصوصا وزارت خارجه، وزارت علوم و دیگر نهادهای دولتی خواهد بود. 

🔷ایشان جهت برگزاری هرچه بهتر و دریافت مقاله های با کیفیت تراز اول تاکید کردند تنها به فراخوان ارسال مقاله نباید اکتفا کرد و باید به صورت ماموریت گرا در تعامل با بخش های مختلف اقدامات لازم صورت گیرد

*کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی همایش تبیین اندیشه های دفاعی حضرت آقا(مدظله العالی) استان گلستان*

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.