پیام تسلیت سازمان بسیج اساتید استان گلستان به مناسبت سالگرد رحلت امام و قیام خونین 15 خرداد

استان گلستان
سالگرد رحلت امام و قیام خونین 15 خرداد

پیام تسلیت سازمان بسیج اساتید استان گلستان به مناسبت سالگرد رحلت امام و قیام خونین 15 خرداد

سازمان بسیج اساتید استان گلستان با صدور پیامی سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفتند

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان گلستان متن پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی

نام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره با نام رهبر حکیم و قاطع، حضرت امام خمینی (ره) عجین شده است. بزرگ مردی که تنها به پشتوانه ایمان و اعتقاد و آزادگی و به مدد محبت همیشه ماندگارش در دل های ایرانیان، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند "امام کبیر ما عصر جدیدی را در زمان ما آغاز کردند" امام راحل (ره) فصل نوینی فراروی تاریخ ایران اسلامی گشود.

قیام خونین ۱۵ خرداد نیز نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، روزی که جمعی از مردان و زنان انقلابی و ایثارگر جان خویش در طبق اخلاص نهاده و به تأسی از مولای خود حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء کردند.

سازمان بسیج اساتید استان گلستان؛ سالروز رحلت ملکوتی و جانگداز حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم ملت شریف ایران، به ویژه مردم متدیّن و انقلابی شهرستان گرگان، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان عزّت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه های جهانی و بین المللی مسألت دارد.
 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.